Splošni pogoji za Ecodor

1. DEFINICIJE

V teh splošnih pogojih se uporabljajo naslednje opredelitve:

“ORO b.v.”: podjetje, ki deluje pod trgovskim imenom “Ecodor”, s sedežem v Vlaardingenu, na naslovu Stoomloggerweg 8 v Vlaardingenu, registrirano pod številko 24352607 pri rotterdamski gospodarski zbornici. Številka DDV družbe Ecodor je NL812513460B01.

“Potrdilo o prejemu”: potrdilo o prejemu, kot je opredeljeno v členu 3.2 teh pogojev.

“Izdelek”: izdelek ali izdelki, ki vam jih bo s sklenitvijo pogodbe med družbo Ecodor in vami dobavil Ecodor ali bodo dobavljeni prek družbe Ecodor v dogovorjenem obdobju, za katere boste plačali določeno ceno;

“Pogoji”: ti splošni pogoji.

2. UPORABA

2.1 Ti splošni pogoji veljajo za vse naše ponudbe, ponudbe in pogodbe.

2.2 V kolikor v pogodbi ni drugače dogovorjeno, veljajo ti splošni pogoji. Splošne pogoje stranke s tem izrecno zavračamo.

2.3 Za vse ponudbe, naročila in pogodbe, sklenjene prek Ecodorjeve spletne strani, katerih stranka je Ecodor, veljajo ti pogoji, z izključitvijo vseh drugih splošnih pogojev. S sklenitvijo pogodbe med vami in družbo Ecodor po postopku, opisanem v 3. členu teh pogojev, izrecno sprejmete te pogoje.

2.4 Od določb teh Pogojev lahko odstopate le po pisnem soglasju družbe Ecodor, pri čemer ostale določbe teh Pogojev ostanejo v veljavi.

2.5 Vse pravice in zahtevki, kot so določeni v teh Pogojih in morebitnih nadaljnjih pogodbah za Ecodor, so določeni tudi v korist posrednikov in drugih tretjih oseb, ki jih Ecodor angažira.

2.6 Družba Ecodor ima pravico spremeniti te Pogoje in vsebino svojega spletnega mesta.

3. PONUDBE/PODJEMNE POGODBE

3.1 Vse naše ponudbe in ponudbe ali druge pisne ali ustne izjave naših predstavnikov in/ali zaposlenih so neobvezujoče.

3.2 Uporabniško ime in geslo, ki ju izberete ob registraciji, sta osebna. Z njima morate ravnati zaupno in ju uporabljati izključno za lastno uporabo.

3.3 Pogodba je sklenjena šele po tem, ko smo pisno potrdili naročilo.

3.4 Iz nepravilnih cen ne izhajajo nobene pravice. Vse ilustracije so zgolj ilustrativne. Iz teh ilustracij ni mogoče izpeljati nobenih pravic.

3.5 Vse ponudbe na spletnem mestu Ecodor so nezavezujoče, dokler ne prejmete potrditve naročila. Če mora Ecodor zaradi zakonskih predpisov ali pravnomočne sodne odločbe zvišati nakupno ceno izdelka, vas bo o tem nemudoma pisno (po faksu, pismu ali elektronski pošti) obvestil. V tem primeru imate pravico, da odstopite od te pogodbe, tako da o tem pisno obvestite Ecodor (po faksu, pismu ali elektronski pošti).

3.6 Pogodba med družbo Ecodor in vami začne veljati v trenutku po tem, ko vi:

(a) oddali naročilo na Ecodorjevi spletni strani tako, da ste v celoti in pravilno izpolnili obrazec za naročilo na Ecodorjevi spletni strani na naslednji način; (b) izbrane izdelke položili v košarico, (c) nadaljevali z blagajno, (d) vnesel način pošiljanja/plačila in sprejel pogoj, (e) v celoti in pravilno izpolnil obrazec za naročilo, (f) kliknil na nadaljevanje; naročilo je bilo oddano in samodejno boste prejeli potrditev naročila, (g) podjetje Ecodor bo vaše naročilo zavrnilo, če bodo za to obstajali razlogi. V tem primeru pogodba ne bo izpolnjena.

3.7 Potrditev naročila bo v vsakem primeru vsebovala naslednje podatke: (a) opis izdelka, ki ste ga kupili, in število izdelkov, ki ste jih kupili; (b) ceno izdelka; (c) vaše ime, domači naslov, naslov, na katerega bodo poslani izdelki, naslov za izstavitev računa (če se razlikuje od vašega domačega naslova in/ali naslova za dostavo), vaš e-poštni naslov in vašo telefonsko številko (po možnosti številka 06); (d) zaporedno številko sporazuma; (e) E-poštni naslov in telefonsko številko podjetja Ecodor, kjer nas lahko kontaktirate z vprašanji glede vašega naročila.

3.8 Sporazum vsebuje vse dogovore, sklenjene med vami in Ecodorjem, ter nadomešča vse predhodno sklenjene dogovore, dogovore in/ali dogovore med vami in Ecodorjem.

3.9 Morebitni dogovori, zaveze in/ali spremembe pogodbe, sklenjene po potrditvi naročila, so zavezujoče le, če se pogodbeni stranki o tem pisno dogovorita.

3.10 Razen če se dokaže drugače, Ecodorjeva administracija služi kot dokazilo o oddanih naročilih in plačilih, ki ste jih opravili Ecodorju, ter o dostavah, ki jih opravi Ecodor. Ecodor priznava, da lahko elektronska komunikacija služi kot dokaz. S sprejemom pogojev to tudi potrjujete.

3.11 Kuponi za popust, ki jih nudi Ecodor, niso prenosljivi. En kupon za popust lahko uporabite na naročilo.

3.12 Če artikla nepričakovano ni na zalogi, vas bo Ecodor obvestil pisno (po faksu, pismu ali e-pošti) ali po telefonu. Ecodor vam želi ponuditi več kot primerno alternativo. Vendar pa ima stranka pravico pisno (po faksu, pismu ali elektronski pošti) odpovedati pogodbo ali njen del. Če ste že plačali, vam presežek vrnemo v roku 14 dni.

3.13 Vse blago, dobavljeno stranki, ostane v lasti Ecodorja, dokler niso vsi zneski, ki jih stranka dolguje za blago, dostavljeno v skladu s pogodbo, v celoti plačani Ecodorju.

3.14 Če stranka ne izvede plačila, se pogodba šteje za nično in neveljavno. Blago, dostavljeno kupcu, je torej last Ecodorja. Vračilo blaga s strani stranke Ecodorju je na stroške in tveganje stranke, razen če ni drugače pisno dogovorjeno.

3.15 Če stranka ostane v zamudi, si Ecodor pridržuje pravico, da stranki zaračuna vse stroške prevzema.

3.16 Ecodor lahko prekine ali prekine pogodbo v celoti ali delno s takojšnjim učinkom brez sodnega posredovanja s pisnim obvestilom, če stranka vloži zahtevo za začasno ustavitev plačila, je razglašen stečaj – na lastno zahtevo ali ne – v primeru prenehanja ali likvidacije dejavnosti stranke. Nikoli ne bomo dolžni plačati kakršnega koli nadomestila zaradi takšne odpovedi ali prekinitve

4. CENE IN TRANSPORT IN STROŠKI TRANSPORTA

4.1 Vse cene ponujenih artiklov so v evrih in vključujejo prometni davek (DDV).

Stroški prevoza so odvisni od teže in velikosti vašega naročila.

4.2 Navedene cene veljajo za dostavo iz skladišča Ecodor.

4.3 Navedene cene temeljijo na cenah, plačah in dajatvah, ki veljajo v času ponudbe ali ponudbe. Spremembe menjalnih tečajev, plač dela, lastnih cen surovin, materialov, delov, transporta, zavarovalnih premij, davkov, premij socialnega zavarovanja, uvoznih dajatev in drugih dajatev, ki jih uvede ali jih bo uvedla vlada, se lahko prenesejo do čas sklenitve pogodbe.

4.4 Stroške dopolnitev in/ali sprememb pogodbe, ki jih želi stranka po sklenitvi pogodbe, krije stranka.

4.5 Tveganje med transportom izdelka, ki ste ga naročili, je za Ecodor. V trenutku dostave izdelka tveganje izdelka preide na vas, razen obveznosti, ki jih Ecodor zakonsko ne more izključiti.

5. DOBAVNI ČAS

5.1 Rok dobave izdelka je največ 30 delovnih dni po prejemu plačila ali krajši, kot je navedeno v pogodbi med vami in Ecodorjem. Dobavni roki, ki jih določi Ecodor, se ne morejo šteti za roke, razen če je izrecno dogovorjeno drugače. Dobavni roki veljajo do razprodaje zalog Ecodor.

5.2 V primeru, da se navedenega roka ali rokov dostave ne moremo držati, bomo kupca o tem obvestili v najkrajšem možnem času z navedbo predvidenega roka ali datumov dostave, ne da bi kupec imel pravico zahtevati odškodnino v kakršni koli obliki. lahko izhaja iz katere koli oblike ali lahko nadaljuje z razvezo ali zahteva izpolnitev dogovora

5.3 Če skladnost ni izpolnjena več kot en mesec po končnem datumu dostave, določenem v pogodbi, ima stranka pravico odpovedati pogodbo v celoti ali za del, ki ni bil izpolnjen, pod pogojem, da odstop opravi registrirano pismu in o tem obvestimo, preden prejmemo zadevno blago.

5.4 Ecodor vam bo povrnil vsa plačila, ki ste jih opravili v okviru izvajanja pogodbe, ki ste jo prekinili v skladu s členom 5.2 teh Pogojev (brez stroškov poštnine).

5.5 Za uporabo teh določb se vsaka delna dobava šteje za ločeno dobavo

5.6 Dostave potekajo samo znotraj Nizozemske (razen če je drugače navedeno na spletni strani Ecodor).

6. OBDOBJE OHLAJEVANJA

6.1 Ko prejmete naročeni izdelek, imate pravico prekiniti osnovno pogodbo z Ecodorjem v 7 delovnih dneh po prejemu tega izdelka. Za to vam ni treba navesti razloga.

6.2 Če želite prekiniti pogodbo v skladu s členom 6.1 teh pogojev, morate o tem obvestiti Ecodor pisno (po elektronski pošti, pismu ali faksu). Izdelek morate takoj vrniti podjetju Ecodor. Stroške in tveganje povratnega pošiljanja morate nositi sami.

6.3 Ecodor vam bo povrnil plačila, ki ste jih opravili ob preklicu pogodbe z Ecodorjem v skladu s členoma 6.1 in 6.2 teh pogojev, v 14 dneh po tem, ko bo Ecodor prejel izdelek, ki ste ga vrnili.

6.4 Ecodor si pridržuje pravico zavrniti vrnjene izdelke ali pripisati samo del že plačanega zneska, če obstaja sum, da je bil izdelek že odprt, uporabljen ali po vaši krivdi (razen Ecodorja ali dobavitelja izdelka) je poškodovan.

6.5 Če je vrnjen izdelek, ki je po mnenju Ecodorja utrpel škodo, ki jo je mogoče pripisati dejanju ali opustitvi dejanja z vaše strani ali je drugače na vaše tveganje, vas bo Ecodor o tem obvestil pisno (po faksu, pismu ali e-pošti). -pošta). Ecodor ima pravico odšteti amortizacijo vrednosti izdelka zaradi te škode od zneska, ki vam ga vrne.

7. VIŠJA SILA

7.1 Če izvedba pogodbe ali dodelitve ni mogoča zaradi pomanjkljivosti, ki je ni mogoče pripisati eni od strank, in se pričakuje, da bo posledična zamuda trajala dlje kot en teden, lahko vsaka od strank prekine pogodbo po medsebojnem posvetovanju, ne da bi o tem obvestila drugi dolguje kakršno koli odškodnino. To vključuje tudi nedobavljivost naročenega blaga.

7.2 Če je mogoče upoštevati pomanjkljivost, ki je ni mogoče pripisati nam, kot je navedeno v prvem odstavku: Vsak dogodek ali okoliščina – tudi če bi jo bilo mogoče predvideti ob sklenitvi pogodbe ali izdaji naročila in/ali naročila – ki otežuje ali onemogoča dobavo in/ali izdelavo ali ki tako vpliva na proizvodnjo in /ali dobavo z naše strani, da je naša skladnost tako draga ali ekonomsko tako zahtevna, da od nas ni mogoče razumno pričakovati (nadaljnjega) izvajanja pogodbe ali dodelitve pod enakimi pogoji.

8. ODGOVORNOST

8.1 Če zaradi tega ne upoštevamo pogodbe, smo odgovorni samo za nadomestilo za škodo, ki je neposredna posledica neizpolnjevanja obveznosti. Kakršna koli druga oblika odškodnine, kot je posledična škoda, posredna škoda, škoda zaradi izgubljenega dobička ali škoda zaradi zamude, je izključena.

8.2 Po nastanku kakršne koli pravice do odškodnine nam je stranka dolžna nemudoma pisno prijaviti škodo, takoj ko je to razumno mogoče.

8.3 Ecodor s tem izključuje kakršno koli odgovornost za kakršno koli škodo, neposredno in/ali posredno, ki bi jo povzročila in/ali izhajala iz uporabe spletnega mesta. Natančneje, Ecodor pod nobenim pogojem ne bo odgovoren za kakršno koli škodo, ki bi na kakršen koli način nastala in/ali je posledica: nezmožnost uporabe spletnega mesta; nezakonita uporaba Ecodorjevih sistemov, vključno s spletno stranjo, s strani tretje osebe

8.4 Omejitve odgovornosti za neposredno in/ali posredno škodo, vključene v te pogoje, ne veljajo, če je škoda posledica naklepa ali hude malomarnosti s strani Ecodorja ali njegovih podrejenih.

8.5 Ecodor izključuje kakršno koli odgovornost v zvezi s pojavom škode, neposredne in/posredne, ki je posledica uporabe artiklov, kot jih ponuja Ecodor.

8.6 Ecodor ni nikoli odgovoren za posredno škodo, vključno z: posledična škoda, izgubljeni dobiček, zamujeni prihranki, škoda zaradi stagnacije poslovanja in škoda zaradi izgube podatkov.

9. REKLAMACIJE

9.1 Vse pritožbe v zvezi z dobavo, kakovostjo, stanjem izdelka ali katere koli druge pritožbe bo Ecodor obravnaval resno.

9.2 Pritožbo morate oddati Službi za stranke Ecodor (podrobnosti so navedene v 10. členu teh Pogojev).

9.3 Ecodor bo poskušal pritožbo rešiti v roku 10 dni. Ecodor vas bo o tem pisno obvestil (po faksu, pismu ali elektronski pošti).

10. ZASEBNOST

10.1 Ecodor bo obdelal vaše osebne podatke in jih vključil v eno ali več datotek.

10.2 Namen obdelave vaših osebnih podatkov je omogočiti podjetju Ecodor, da izpolni pogodbo, ki jo je sklenil z vami, ter da vam lahko ponudi osebno ciljne ponudbe.

10.3 Osebni podatki, ki se obdelujejo, so vsi podatki, ki jih vnesete v naročilnico, ko naročite ali ste naročili izdelek.

10.4 S sklenitvijo pogodbe z družbo Ecodor, za katero veljajo ti pogoji, dajete Ecodorju izrecno dovoljenje za pripravo ponudb, naslovljenih na vas osebno.

10.5 Če ne želite prejemati ponudb, naslovljenih na vas osebno s strani Ecodorja ali v njegovem imenu, lahko Ecodorju to sporočite pisno (po faksu, pismu ali e-pošti). Ecodor bo v vseh svojih ponudbah, naslovljenih na vas osebno, označil, kje lahko označite, da tega ne želite več prejemati. Ecodor bo nato takoj ustavil to obdelavo vaših osebnih podatkov in anonimiziral vaše osebne podatke, vključene v to datoteko (za uporabo za statične raziskave s strani Ecodorja ali v njegovem imenu).

10.6 Svoje osebne podatke si lahko kadar koli ogledate tako, da Ecodorju pošljete pisno zahtevo (po faksu, pismu ali e-pošti). Ecodor vam bo nato v 4 tednih posredoval pregled vaših osebnih podatkov, ki jih hrani Ecodor. Če menite, da je treba vaše osebne podatke popraviti, dopolniti, izbrisati ali zaščititi, ker so dejansko nepravilni, niso popolni ali ustrezni za zgoraj navedeni namen (glejte odstavek 10.2) ali se obdelujejo v nasprotju z zakonsko zahtevo, morate to storiti. .Ekodor v pisni obliki (po faksu, pismu ali e-pošti) z navedbo, da je potrebno vaše osebne podatke popraviti, dopolniti, izbrisati ali zaščititi. Če želite, da se vaši osebni podatki izboljšajo in/ali dopolnijo, morate v sporočilu navesti tudi izboljšave/dopolnitve vaših osebnih podatkov. Ecodor bo v vseh primerih takoj sledil vašim navodilom, razen če Ecodor tega ne more storiti. V tem primeru bo Ecodor vaše osebne podatke izbrisal iz svojih datotek.

10.7 Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam in se ne bodo uporabljali drugače kot za registracijo.

11. ECODOR SERVIS ZA STRANKE

Vsa korespondenca na podlagi teh določil in pogojev mora biti z:

Ecodor 3e Industriestraat 23G 3133 EJ Vlaardingen Telefon: 010-2481122 Faks: 010 – 248 11 20 E-pošta: info@ecodor.nl

12. VELJAVNO PRAVO, MEDIACIJA IN SPORI

12.1 Za vse pogodbe, sklenjene z Ecodorjem, velja nizozemska zakonodaja.

12.2 Če nastane spor med vami in Ecodorjem kot posledica sporazuma, sklenjenega med vami in Ecodorjem, lahko od Ecodorja zahtevate posredovanje Zveze potrošnikov v tej zadevi, razen če narava tega spora ne upravičuje takšnega posredovanja.

12.3 Če spora ni mogoče rešiti sporazumno na podlagi prejšnjega člena ali drugače, je za obravnavo tega spora pristojno sodišče v Rotterdamu, razen če nas o tem pisno obvestite v 4 tednih po nastanku spora (po faksu, pismu ali e- pošti) Ecodorju, da temu nasprotuje. V tem primeru se uporabljajo pravila zakonika o civilnem postopku.