Informacije o dostavi
Naročilo je mogoče dostaviti na dom. To je najhitrejši način, če želite naročilo prejeti na dom.
Za pošiljanje vašega naročila ima Ecodor strateško partnerstvo z več paketnimi službami. Za vas bomo samodejno izbrali najcenejši in najboljši način pošiljanja.
Stroški pošiljanja so samodejno navedeni med prijavo na blagajno. Cene se razlikujejo glede na vaš domači naslov, vrednost košarice in skupno težo naročila.
Če izberete možnost dostave na dom, bo pošiljanje vašega naročila potekalo na naslednji način:
Ko bo vaše naročilo pripravljeno za dostavo, bo odpremljeno s 24-urno dostavo, naslednji dan po odpremi pa bo dostavljeno na vaš navedeni naslov za dostavo na Nizozemskem.
Čas dostave ni mogoče razkriti s tem dokumentom. Na dan odpreme boste od družbe Ecodor prejeli obvestilo o odpremi, tako da boste vedeli, da je vaše naročilo odpremljeno. Če naročite (in plačate) pred 17. uro, bo izdelek poslan še isti dan.
Če ste med postopkom naročanja navedli svojo mobilno številko, boste od družbe PostNL prejeli sporočilo SMS s predvidenim datumom in časom dostave.
Ko niste doma
Če vam paketa ni mogoče dostaviti od ponedeljka do sobote, ga bomo privzeto ponudili vašim sosedom. Če paketa ne bo mogoče dostaviti tudi vašim sosedom, bo ponujen naslednji dan (ne ob nedeljah).
Če vas in vaših sosedov tudi na drugi poziv ni doma, boste v poštnem nabiralniku našli obvestilo. V njem boste izvedeli, na katerem poštnem uradu lahko prevzamete pošiljko.
Brez dostave k sosedom
Če ne želite dostave k sosedom, nas lahko prosite, da na pošiljki navedemo “samo domači naslov” (to vpišite v polje za pripombe). V tem primeru bo paket dostavljen samo vam.